1. Daňové poradenství
- právní pomoc, konzultace ve věcí daní a předpisů souvisejících.
- jednorázové konzultace i trvalá spolupráce.
- optimalizace daňového zatížení v souladu s platnými předpisy.
- zpracování daňových přiznání
- daňový audit (úplná kontrola nebo kontrola rizikových oblastí z řádně vedeného účetnictví nebo evidence), případná doporučení kroků pro daňovou optimalizaci v rámci platných zákonů (rezervy, opravné položky apod.).
- jednání s úřady, asistence při daňových kontrolách.
- vyřizování řádných i mimořádných opravných prostředků.
- dozor při vedení účetnictví, metodická pomoc při zpracování účetnictví u klienta.
- zaměstnanci, pracovní poměr, dohody, zaměstnanecké výhody.
- konzultace při přípravě obchodních smluv.
- daň z příjmů fyzických osob:
- daňové přiznání k dani z příjmů fyzických osob, možnost prodloužení termínu podání o 3 měsíce.
- zpracování přehledů osob samostatně výdělečně činných pro OSSZ a ZP.
- poradenství pro tuzemské i zahraniční osoby.
- příjmy z tuzemska i ze zahraničí.
- daň ze závislé činnosti, srážková daň.
- poradenství pro podnikatele, pronajímatele i nájemce, zaměstnance, rentiéry i osoby s jinými příjmy.
- osvobození od daně z příjmů.
- slevy na dani, daňové bonusy.
- sdružení bez právní subjektivity.
- spolupracující osoby.
- leasing, úvěry, splátky.
- dlouhodobý majetek, odpisy, opravy, technické zhodnocení, rezervy, prodej.
- inventarizace, škody, manka, technologické úbytky, ztratné.
- daň z příjmů právnických osob:
- daňové přiznání k dani z příjmů právnických osob, možnost prodloužení termínu podání o 3 měsíce.
- příjmy z tuzemska i ze zahraničí.
- mateřská a dceřinná společnost.
- poradenství i pro vybrané neziskové organizace.
- daň ze závislé činnosti, srážková daň.
- leasing, úvěry, splátky.
- dlouhodobý majetek, odpisy, opravy, technické zhodnocení, rezervy, prodej.
- inventarizace, škody, manka, technologické úbytky, ztratné.
- DPH:
- daňové přiznání k DPH.
- souhrnné hlášení.
- Intrastat.
- problematika DPH při poskytování služeb.
- problematika DPH při dodání zboží.
- osvobozená plnění.
- tuzemská plnění, plnění v rámci EU, dovoz, vývoz.
- režim přenesení daňové povinnosti.
- kontrolní hlášení
- daň silniční.
- daň z nemovitostí.
- prodej podniku.
2. Vedení účetnictví
- vedení účetnictví (dříve tzv. podvojného účetnictví).
- vedení daňové evidence (dříve tzv. jednoduchého účetnictví).
- možnost rekonstrukce účetnictví (zpětného zpracování účetnictví či daňové evidence).
- příprava a sestavení účetních závěrek řádných i mimořádných.
- sestavování periodických výkazů hospodaření.
- vedení účetnictví i pro vybrané neziskové organizace.
3. Vedení mzdové a personální agendy
- příprava pracovní smlouvy.
- přihlášky a odhlášky zaměstnavatele i zaměstnanců na příslušné úřady (OSSZ, ZP, FÚ, Kooperativa).
- zpracování mezd pro malé i velké organizace.
- zpracování a zasílání povinných přehledů na jednotlivé instituce.
- zpracování mzdových listin a přehledů pro zaměstnavatele.
- provedení ročního zúčtování daně.
- možnost zastupování klientů při kontrolách ze strany OSSZ
i ZP.
4. Účetní poradenství
- změny v právních předpisech.
- pomoc při vypracování vnitropodnikových směrnic pro vedení účetnictví.
- pomoc při zpracování účetní závěrky.
- posouzení a návrh provedení složitých účetních případů s přihlédnutím k daňovému dopadu.
- poradenství pro podnikatele, management i zaměstnance.
- nastavení systému vedení účetnictví s minimalizací nákladů na administrativu, mzdy a další související náklady (systém POHODA).
5. Ostatní služby
- analýza skutečné finanční situace.
- zpracování návrhu úspor, investic apod.
- zpracování podnikatelských záměrů pro klienty, peněžní ústavy apod.
- zpracování statistických hlášení.
- zastupování před kontrolními orgány.
Ke zpracování daňových přiznání používám program TaxEdit od firmy Luyten CZ, spol. s r. o.